pondělí 21. května 2012

Review- Eragon

Odkaz dračích jezdců-Eragon

Největší obrázek výrobku EragonSérie: Odkaz dračích jezdců
Díl: 1. Eragon
Počet stran: 488
Nakladatelství: Fragment
Autor: Christopher Paolini
Překlad: Olga Staníčková
Rok vydání: 2004/2012
Počet kapitol: 60








Anotace:
Jeden chlapec, jeden drak, svět dobrodružství. Fantasy bestseller Eragon z pera patnáctiletého Christophera Paoliniho, který nadchl miliony čtenářů po celém světě. Vypráví příběh chudého farmářského chlapce, který najde v Dračích horách modrý kámen, z něhož se vyklube dračí mládě - Safira. Spolu se vydají na nebezpečnou cestu královstvím ovládaným králem, jehož zlo nezná mezí. Dokáže Eragon naplnit své předurčení a převzít břímě legendárních Dračích jezdců? Osud království možná leží v jeho rukou...


První odstavec:
Vítr skučel nocí a přinášel s sebou vůni, která brzy změní svět.Vysoký stín zvedl hlavu a zavětřil. Vypadal jako člověk, kromě temně rudých očí a kaštanových vlasů.


Poslední odstavec:
Eragon utěšila melodie míru a spokojenosti. Příjdu


Děj:
Eragon je obyčejný chlapec z chudé rodiny.Když jednou najde safírový kámen, chce ho vyměnit za jídlo. To,  ještě netuší, že kámen není tak docela kámen, ale dračí vejce. Vyklubání draka v noci Eragona opravdu šokuje, ale přesto si ho nechá. Pojmenuje ho Safira. Spolu se dorozumívají  myšlenkami. Kvůli královskému tyranovi půjdou na cestu královstvím. Cestou potkají Nádherná místa, ale i místa, kde se ocitají ve větším a větším nebezpečí.


Hodnocení:
Tato kniha je jedna z nejlepších, které jsem kdy četla. Sice jsem ji četla asi týden, ale četla jsem ji s oblibou, radostí a návikem :).Mám velice ráda draky,Proto jsem si rychle zamilovala Safiru. Velmi se mi líbí, že na posledních stránkách jsou různé přehledy postav a jazyky třeba trpaslíků. Tuto knihu doporučuji osobám, které stejně jako já milují draky,elfy,skřítky a další různé nadpřirozené bytosti. Budu nesmírně šťastná, až se dostanu k druhému dílu!


Proto knize dávám : 10/10



Žádné komentáře:

Okomentovat