sobota 5. května 2012

Review-Sága prokletých 2.

Sága prokletých-2. hon na čarodějnice
Série: Sága prokletých
Díl: 2.
Počet stran: 295
Nakladatelství: Fragment
Autor: Margit Sandemová
Překlad: Mgr. Olga Zumrová
Rok vydání: 2007 ( ČR )
Počet kapitol: 13

Anotace:
Světově proslulá sága Prokletých! Druhá kniha této fascinující ságy líčí další osudy Silje a její rodiny stižené pradávnou kletbou. Zprvu poklidný život se náhle a dramaticky změní a všichni jsou opět na útěku. Hledání nového domova pro ty, kdo jsou stíháni světskými i církevními úřady, však vůbec není snadné. Ubrání se Silje a její rodina nástrahám inkvizice, pro kterou je i sebemenší jinakost záminkou pro mučení a zabíjení nevinných? Nechte se pohltit silným příběhem, který oběhl celý svět.

První odstavec:
Žádné varování před pohromou nepřišlo.Žádné předzvěsti.Všechno se zdálo být v přádku.

Poslední odstavec:
,, Život je krásný," zašeptala. ,, Zanedlouho! Už budu čekat jen malou chviličku."

Děj:
Pro Silji,Tengela a děti byl život a bydlení v údolí prokletých nadmíru hezké. Po tom co se ale stalo, už tak skvostné nebylo. Vojáci hledají prokleté a níčí vše na co příjdou. Když Vojáci zníčili celé údolí Prokletých, Museli Silje,Tengel a děti utéct pryč. Jsou opět na útěku a téměř bez domova.

Můj názor:
Kniha se mi velmi dobře četla. Vlastně jsem se začetla až u druhé kapitoly, ale potom mě už takřka nepustila. I když mi tento díl příjde trochu více drastičtějš než první z edice Ságy prokletých, určitě jsem se u téhle knihy bavila více než u předchozí ( Sága prokletých- Morová rána). Příšla mi více akční a napínavější. Dokonce se mi povahově začal líbit i Dag, kterého jsem v prvním díle moc nemusela. Tuto knihu fakt doporučuji okusit. Už se nemůžu dočkat až si přečtu již třetí díl s této edice ;).
Proto jí dávám: 9,5/10

Žádné komentáře:

Okomentovat