neděle 15. července 2012

RC Review Hunger games 2

Série: Hunger games
Díl: 2.
Počet stran: 335
Nakladatelství: Fragment
Autor: Suzanne Collins
Překlad: Zdík Dušek
Rok vydání: 2010
Počet kapitol: 27

Anotace:
Jste hladoví po dalším strhujícím čtení? Napínavý příběh dobrodružství, útlaku a romantiky pokračuje! 
Katniss dosáhla vítězství v Hladových hrách aktem vzdoru proti všemocnému Kapitolu a jeho krutým pravidlům. Katniss s Peetou očekávají pomstu mocných. Překvapivé výsledky zápasu v drsné reality show však povzbudily obyvatele země Panem, aby se postavili k odporu, a v krajích se formuje odboj. Podaří se zabránit krvavému střetnutí, jehož důsledky by byly víc než hrozivé?


První věta:
Dál svírám v dlaních polní láhev, ačkoliv všechno teplo z čaje už dávno vyprchalo do mrazivého vzduchu

Děj knihy:
Katniss a Peeta v minulých hladových hrách vyhráli a konečně už byli volní.
Tedy aspoň si to mysleli...
Když v první díle chtěli sníst bobule, aby nevyhrál ani jeden, Kapitol to nesměl dopustit, a tak je nechal vyhrát oba. Jenže Kapitol bral trik s bobulemi jako vzpouru. A to se mu samozdřejmě nelíbilo.Proto pošle Katniss,Peetu a další vítěze z minulých her do arény utkat se znovu život na život...


Turné vítězů:
Ještě před samostatnými hrami, jede Katniss a Peeta na  tzv.turné vítězů.Na turné vítězů se musí v každém z 12 krajů postavit před obecenstvo a poslouchat ,,lichotky,, , že zabili jejich děti.Dělají také rozhovory ohledně minulých her před živím publikem.Před lidmi, kterým zemřeli ve hrách příbuzní.
Před lidmi jako je Routina matka...

...
V tomto díle se dělo spoustu vzpour a ojedinělých věcí jako např. čtvrtohry.
Čtvrtohry.... jde o Mnohem vražednější hry, než je běžné.V těchto čtvrtohrách se losují splátci jen z řad vítězů. Proto je Katniss jasné, že do Arény vstoupí znovu a prožije peklo podruhé.


Hodnocení:
Tento díl se mi líbil o maličko méně, než první.Tento díl mi tedy přišel víc morbidnější.Přesto jsem se u knihy značně bavila, ale párkrát sem musela knihu zaklapnout protože jsem zrovna jedla a jak stříká krev z jater jsem zrovna vědět nepodřebovala :)
Jinak se mi líbila druhá část, protože se naši hlavní hrdinové začínají ocitat ve čtvrtohrách a řeknu vám, opravdu to je morbidní a nechutné.První část se mi tolik nelíbila a to z toho důvodu, že se tam nic moc nestalo.Někdy tam něco zablesklo,ale nic víc.Už jsem hrozně nedočkavá, až si přečtu třetí alias poslední díl ze série Hunger games.






Žádné komentáře:

Okomentovat