úterý 31. července 2012

RC Review-Můj milý deníčku 1-Kluci škola a další šílenosti

Největší obrázek výrobku Můj milý deníčku – Kluci, škola a další šílenostiSérie: můj milý deníčku
Díl: 1.
Počet stran: 109
Nakladatelství: Fragment
Autor: Jim Benton
Překlad: Eva Brožová
Rok vydání: 2012
Počet kapitol: Knížka nemá kapitoly


Anotace:
Jmenuju se Jamie a chodím na druhý stupeň základky. Píšu si deník. Proč? Někdy jen tak a občas si to o zapsání prostě říká! Ve škole se dějou věci k neuvěření a čas od času mám pocit, že se všichni kolem zbláznili - rodiče, učitelé i moje kamarádky. 
Všechno v mém deníku je rozhodně pravda... nebo aspoň natolik pravda, jak je zrovna třeba.



Děj knihy:
Jamie si píše svůj deník, ve kterém má zápisky ze dne.Chodí na druhý stupeň základní školy.Ve škole nesnáší jednu holku Angelinu.Vadí jí, protože je nejoblíbenější ve třídě a hlavně proto, že jí neustále provokuje.Jednou se z obyčejného školního oběda stane velký poprask. Angelina hodí po slečně Brunfurdové školní "vyhlášenou" sekanou. Pro Jamie je to příležitost,jak vzít Angelinino osobní hodnocení, takže vinu vezme na sebe.Když Jamie zjistí, co je Angelina opravdu zač, skoro tomu ani nevěří.


Hodnocení:
Kniha je opravdu odlehčující.Přečtenou sem ji měla ani ne za hodinku. Na druhou stranu musím říct, že kniha byla velmi zábavná a měla legrační hlášky.Nevím jestli si pořídím druhý díl, protože mi příjde,že kniha nemá skoro žádnou dějovou zápletku.Celá kniha je graficky hezky zpracovaná.Když jsem v knize listovala, připadala mi jako deníček psaný na počítači.




Shrnutí knížky:
Body za obálku:   8/10
Body za knihu:     6,5/10
Plusy:                   oddechová kniha, legrační,ze života
Mínusy:                 krátká kniha, skoro žádné zápletky,někdy až mnoho            
                            obrázků

Žádné komentáře:

Okomentovat