středa 1. srpna 2012

RC Review-deník úúúplně obyčejného upíra-Moje ,,super,, rodinka

Série: Deník úúúplně obyčejného upíra
Díl: 1.
Počet stran: 224
Nakladatelství: Fragment
Autor: Tim Collins
Překlad:  Zdeník Dušek
Rok vydání: 2012
Počet kapitol: kniha nemá kapitoly


Anotace:
menuji se Nigel Mullet. V upíra jsem se proměnil, když mi bylo patnáct. V tomhle věku už zůstanu napořád, takže musím trávit věčnost bojem s akné, mutujícím hlasem a svou neobratností při balení holek…
Trápí mě mé zoufalé pokusy o upoutání pozornosti mé životní lásky Chloe. Tak rád bych zabořil špičáky do jejího krku… Jsem mrtvý už víc než osmdesát let a přitom jsem ještě ani jednou neměl holku! A do toho musím neustále řešit mé neskonale trapné upírské rodiče, kteří se pokoušejí pít krev mým kamarádům.



Seznamka:
Nigel Mullet píše celý tento deník.Je vtipný pohodový mladík a je až po uši zamilovaný do dívky jménem Chloe.Zdvořilé, milé teenagerky dnešního věku, která má vlastnosti tiché dívky.Nigel vypadá tak nevinně, jen kdyby neměl takové menší tajemství.Celá jeho rodina jsou upíři.Ať už jde o jeho mladší, rozmazlenou sestru, která super vlastnosti zdědila, takže je mnohem silnější než Nigel. A nebo o jeho rodiče, kteří zas večery tráví na hřbitovech nekonečným dováděním. Přesto se upíří rodinka snaží být v okolí normální.  Doma však uchovává své tradice.Od pití krve až po výstřední vybavení domu... nebo spíše chýše.


Děj knihy:
Nigel nemá svůj upírský života zas tak jednoduchý.Když si ho totiž adoptovali rodiče ze sirotčince,přeměnili ho v upíra.Jenže v nevhodný věk, kdy většina luků dospívá, mutuje a má akné.Takže musí s ,,dospíváním,, žít navěky.
Krom toho má mít upírské supervlastnosti.Těmi jsou superrychlost a super síla a ke všemu neodolatelná krása.Místo toho je Nigel spíše hubená padavka,která neudělá skoro ani jeden klik.Tyto věci mu brání ,,sbalit,, holku a být ve škole aspoň trochu populární.
...
Do školy s ním chodí jeho životní láska Chloe.Nigel se přes všechny své mínusy snaží na Chloe udělat dobrý dojem. Kdo ví, třeba se mu někdy podaří získat svou milovanou Chloe a ochutnat její lahodnou krev skupiny 0-.


Fakta o upírech:
V každé knize o upírech je nějaký fakt.Některé jsou stejné zato jiné se hodně liší. Například v této knize se píše, že upíři necítí bolest, jenže třeba v jiných knihých o upírech tomu tak není. Nebo už je známo, že upíři nemohou česnek a různé náboženkské symboly ani vystát, protože by jim ublížili, zato v této knize jim česnek a náboženské symboly přináší pouhou migrénu. Na druhou stranu kniha o to zábavnější a potom je legrace s touto knihou porovnávat další ,,upířáky,,.


Hodnocení:
V této knize legrace opravdu nechyběla! Musím přiznat, že jsem si z počátku myslela, že bude kniha něco jako můj milý deníčku.Ale není tomu tak. Celá kniha ne mě působila tak, jakoby novodobě.Upíři knihy, které jsem četla byly buďto ze strarší doby a nebo tak vypadaly. Ze začátku jsem nigela trochu litovala, protože měl jisté nedostatky, ale i v této knize příběh končí dobře a Nigel není zas takový sloboch. Sice byla knihy oddechová, ale to nic nemění na tom, že si pořídím druhý díl... hned co vyjde :).




Shrnutí knížky:
Body za obálku: 9/10
Body za knihu:   9/10
Plusy:               Zábavný námět, obrázky,grafická úprava
Mínusy:             žádný nemám :)

Žádné komentáře:

Okomentovat