středa 15. srpna 2012

RC Review-Krásní mrtví 1-Jonas

Největší obrázek výrobku Krásní mrtví – JonasSérie: Krásní mrtví
Díl: 1.
Počet stran: 271
Nakladatelství: Fragment
Autor: Eden Maguire
Překlad: Edita Drozdová
Rok vydání: 2011
Počet kapitol: 12

Anotace:
Nejsou živí. Nejsou mrtví. Něco mezi tím.
V průběhu jednoho roku zemřou za podivných okolností čtyři mladí, krásní lidé, studenti ellertonské střední školy. Jonas, Arizona, Summer a - Phoenix. 
Ta poslední smrt zasáhne Darinu nejvíc. Byl to její kluk, její veliká, největší láska… 
Je její setkání s Krásnými mrtvými skutečné? Co znamenají ta andělská křídla, která vidí, slyší a která nakonec sama dostává? 
Jonas zemřel jako první, zabil se na motorce. Ale je tolik nezodpovězených otázek… 
Odhalí Darina včas temná tajemství, aby tak vykoupila duše Krásných mrtvých?


Obrázek o knize:

Co by jste dělali, kdyby někdo, koho milujete zemřel.Darině se tak stalo.Její přítel Phoenix zemřel, jenže z nejasných důvodů. Spolu s ním zemřeli v tomto roce ještě 3 další Darininy známí... Nezemřeli ale nadobro. všichni čtyři byli vyvoleni znovu do světa mužem jménem Hunter. Hunter zemřel před několika lety na průstřel hlavy pistolí. Proto byl obdarován mocí oživovat mrtvé jako ,,krásné mrtvé".Tito živý nemrtví mají šanci zjistit, jak zemřeli.má to ale jeden háček.Žít takhle mohou jen pod jedním pravidlem.O jejich existenci nesmí nikdo vědět.... Jejich život po jednom roce bohužel končí a musí se vrátit zpět do hrobu a už nikdy se nevrátit.Nikdy...

Děj knihy:
Darina a Phoenix byli do sebe až po uši zamilovaní.Jejich lásku skončila Phoenixova smrt.Darina by dala vše za to, aby znovu uviděla Phoenixe.To se jí také splní.Když jednou zajde na starou farmu uvidí tam Phoenixe a další nebožtíky Jonase,Arizonu a Sumer. Darina zjistí, že všichni čtyři dostali druhou šanci a teď žijí napůl živí napůl mrtví.
...
Darina pomáhá krásným mrtvím s vyšetřováním jejich úmrtí.V tomto díle pomáhá Jonasovi.Darina se snaží získat informace skoro z celého města.Pomalu přichází na pravdu o Jonasově smrt, jenže to nestačí.Jonasovi zbývá méně než 10 dnů na to stihnout zjistit celý příběh o jeho smrti, než už po druhé zemřít.

Mrtví-nemrtví:
Vždycky jsem se ,,nemrtvích" bála a to z toho důvodu, že jsou skoro ve všech knihách popisováni jako zrůdné, červy prolezlé stvoření.Tady to tak není.V této knize jsou popisováni jako krásní mrtví neboli mrtví, kteří na to nevypadají. mají bledou pleť a znaménko ve tvaru malých křídel na těle.To znaménko mají aby věděli kde a z jakého důvodu byli zabiti.
  ...
Jen ta jejich farma na mě působí strašidelně.Já osobně bych na takovéto farmě žít nemohla a to z různých důvodů a hlavně proto, že jsem hrozný strašpytel a na farmě bych se skrátka bála ;).

Hodnocení:

Přesto, že je kniha o nemrtvích , není tolik děsivá.Čekala jsem od ní více.Ne, že by mě kniha nebavila, ale párkrát jsem se u ní opravdu nudila.Na druhou stranu byl námět velmi originální.Protože mě takovéto nadpřirozené bytosti zajímají, tak pro mě byla kniha příležitostí, jak si zas někdy přečíst něco o mrtvolách.
...
Nevím ,jestli si pořídím druhý díl, protože mě první díl zas tak nezaujmul.Neříkám, že by se kniha číst nedala, ale ta akce a napětí tam opravdu chyběla.Přesto jsem ráda, že jsem si knihu přečetla a doufám, že se někdy dokopu k přečtení 2. a dalších dílů.

shrnutí knihy:
Body za obálku: 9/10
Body za knihu: 8/10
Plusy: Originální námět, rychle se čte
Mínusy: Málo napětí a akce

3 komentáře:

  1. Kniha mě také příliš neoslovila, hodnocení se nevyšplhalo ani na 8/10 :) Původně jsem chtěla přečíst i další díly, ale nějak se k tomu nemůžu dokopat a vidím to čím dál bledějc :D

    Co jsem si ale všimla je, že čteš Gaimana :) Snad se líbí, tuhle knížku jsem sice ještě nečetla, ale toho Autora (ano, vlkeé A je schválně) mám fakt ráda .)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za názor :) Kniha mě také moc neoslovila, ale zas jsem od jedné blogerky slyšela, že druhý díl je o moc lepší :)).

      Ano to čtu, nebo jsem spíše četla :).Kniha mě zas tak nechytla, možná si přečtu ještě někdy jinou knížku od tohoto autora ;).Asi bych měla aktualizovat obrázek, protože teď už čtu zas něco jiného :DD :).

      Vymazat
  2. Já bych si knížku taky chtěla přečíst..líbí se mi ten nápad:)

    OdpovědětVymazat