sobota 29. září 2012

RC Review-Stefanovy deníky 3-Prokletí

Největší obrázek výrobku Upíří deníky – Stefanovy deníky: ProkletíSérie: Upíří deníky-Stefanovy deníky
Díl: 3-Prokletí
Počet stran: 223
Nakladatelství: Fragment
Autor: L.J.Smith
Překlad: Milena Hordinová
Rok vydání: 2012
Počet kapitol: 29

Anotace:
Stefan opustil New Orleans a odjel do New Yorku. Slíbil si, že se už nikdy nebude živit lidskou krví, a začal být znovu šťastný. Když už si ale myslí, že konečně opustil svou minulost, zjistí, že před bratrem nikdy nemůže uniknout. Damon má pro oba upíří bratry velké plány, ať se to Stefanovi líbí, nebo ne…

Obrázek o knize:
Kdo četl druhý díl, tak určitě ví, že od upíří proměny se Stefan s Damon nenávidí.Stefan se s tím smířil a chtěl začít nový život daleko od bratra.Vybral si New York a začal.Když se objeví u rodiny  Sutherlandových začne být znovu šťastný.Když Stefan zjistí, že je ve městě i jeho milovaný bratříček Damon pod falešným jménem Hrabě DeSangue. Jenže musí bratři svou nenávist zahodit a spolu se poprat s Napínavými dobrodružstvími.


Děj knihy:
Stefan odpřísáhle, že už nikdy nebude pít lidskou krev. Proto se snaží držet se dál od prostých lidí.Jenže Damon v minulém díle slíbil pomstu a kdyby ji nevyplnil, tak by to asi nebyl Damon. Snaží se pomstít všemi možnými způsoby a je mu jedno, že přitom umírají lidi. To vše kvůli tomu, že právě Stefan byl tím, kdo ho změnil v upíra.V knize se opět objevuje upírka Lexi, aby přišla na pomoc svému starému příteli Stefanovi.Nečeká je jen Manipulace Damonem ale i nová nebezpečí, sed kterým se budou muset s Damonem spojit.

Nové postavy:
V knize se vypráví i o dost významné postavě jménem Klaus.Kdo nebo co je Klaus ? Je to nejstarší upír na světě.Proto je také nejmocnější. Má také své ,,oblíbence" a ty posílá s různými úkoly do světa.Jeden takový přijde do New Yorku pro Stefana. S Lexi je zavře do krypty ve které mají podle Klause zemřít.Zpočátku se snaží dostat ven ale pak je únava a touha po krvi zastaví a oni už nemohou dělat nic.I pohyb je pro ně bolestivý, tak jen leží. Damon je nakonec vysvobodí a spolu se snaží od Klause utéct co nejdál. Já jsem si jistá že se Klaus určitě objeví i v navazující sérii Upíří deníky.

Hodnocení:
No..abych pravdu řekla, druhý díl se mi líbil mnohem více než třetí. V druhém dílu bylo hodně napětí, ale ve  třetím spíše chybělo.Nemohla bych říct, že je kniha špatná protože celou tuto sérii hodnotím jako skvělou :).
Do nedávna jsem byla smutná, že už tato série končí, ale nakladatelství Fragment chystá vydat již čtvrtý díl ...Což je skvělé ! :) Jak jsem psala už v recenzi na druhý díl, ( kterou najdete zde )  měla jsem hrozně ráda Lexi. A ta se také v tomto díle objevila, což jsem strašně ráda.  Mám ji ráda protože mi připadá přátelská vtipná a sympatická :). Jinak se moc těším na poslední díl ( doufejme že poslední :) ) a to čtvrtý díl.

Žádné komentáře:

Okomentovat