pondělí 22. října 2012

RC Review Deník úúplně obyčejného upíra 2

Největší obrázek výrobku Deník úúúplně obyčejného upíra – Fakt "šílenej" rokSérie: Deník úúúplně obyčejného upíra
Autor: Tim Collins
Díl: 2.
Počet stran: 224
Nakladatelství: Fragment
Překlad: Zdík Dušek
Rok vydání: 2012

Anotace:
Jmenuji se Nigel Mullet. Když mi bylo patnáct, proměnil jsem se v upíra. Už navždy zůstanu v tomhle "skvělým" věku a věčně budu bojovat s akné a přeskakujícím hlasem. Teď nám začal další školní rok a já můžu konečně prohlásit, že jsem mezi spolužáky oblíbený. Navíc mám po více než osmdesáti letech holku, svou vysněnou Chloe. Jenže to by nesměl přijít nový spolužák Jason... Chloe mi přebral, dost mi komplikuje život, a to si nenechám líbit. Pomsta bude sladká. Co je vůbec tenhle Jason zač? Za každou cenu chci Chloe získat zpět, ale jak? 

Obrázek o knize:
V tomto díle se opět setkáváme a legračním upírem Nigelem.V prvním díle jsme četli, že Nigel začal ,,chodit"
s dívkou jménem Chloe. Samozdřejmě, že jsou spolu i na dále. Jenže Chloe přestaly bavit věčné romantické večery a vyžaduje po Nigelovi, aby jí přeměnil v upírku , protože by spolu mohli být navždy. To se Nigelovi samozdřejmě nelíbí. Nechce aby se Chloe potom zbytečně trápila. Když už její prosbu poněkolikáté odmítne, netrpělivá Chloe se naštve a to ovšem přinese spoustu zvratů v knize.

Děj:
Začíná další školní rok. Nigel je dost oblíbený, díky lásce k Chloe má velkou sílu a obratnost, takže se od minulého roku dost zviditelnil. Problém dělá nový žák Jason. Když Nigel odmítne přeměnit Chloe na upírku, rozejdou se a Chloe si začne s tím novým a smrdutým Jasonem. Nigelova popularita začne rapidně klesat a s tím i jeho upírské schopnosti. Z populárního upíra se opět stává ,,zabeďarovaná"padavka.
...
 Nigel tomu všemu stále nedokáže uvěřit, a tak se rozhodne Jasona sledovat. Když po delší době zjistí, že Jason má také jedno menší tajemství, začne si dělat starost o Chloe. Pořád ji má rád a nechce ani pomyslet, co by se mohlo stát, proto se ji před Jasonem snaží uchránit. Jenže Chloe je tak tvrdohlavá, že Nigela už nehce ani slyšet. Takže se Nigel opět dostává do napínavého a dobrodružství o srdce Chloe.

Nečekaný závěr:
Celá kniha byla opravdu skvělá, ale co mě překvapilo, byl závěr.Čekala jsem opravdu něco jiného. I když potom byla knížka zajímavější. Dále mě překvapila Chloe, nebo spíše její vlastnosti.V prvním díla byla spíše plachá, milá dívka, ale v druhém díle byla taková vypočítavá. Když se s Nigelem rozcházela, tak mu to dala pěkně ,,vypít" :). Když jsem zrovna četla ty pasáže, kdy měla ty své záhadné výkyvy, tak jsem jen kroutila hlavou.

Hodnocení:

Musím přiznat, že se mi první díl líbil o trochu víc , než ten druhý. Musím se ale pokárat za to, že mi přečíst knihu trvalo celkem dlouho, což ovšem nevadí, jen si myslím, že díky tomu mám na knížku o trochu negativnější názor. Samozdřejmě, že v tom hrají roli i Chloiiny změny chování. Teď zrovna nevím, jestli bude série dál pokračovat, ale byla bych ráda, kdyby pokračovala. I když mám pár připomínek, tak si myslím, že je to opravdu dobrá série. A těm ještě  sérii nezkusil, tak ohromě doporučuji! :)

2 komentáře:

  1. Už několikrát sem v knihkupectví váhala jestli si tuto knihu koupit nebo ne a tato recenze mě ujistila že to stojí ta těch pár korun. Po přečtení sem také měla pocit že 1. díl je lepší ,ale pouze proto že nasadil laťku tak vysoko že už ji druhý výtisk nedokázal překonat. děkuji moc za doporučení této knihy.

    OdpovědětVymazat
  2. První díl se mi také líbil o trochu víc než druhý ale stejně stojí za přečtení :).Děkuji za názor! :)

    OdpovědětVymazat