čtvrtek 4. října 2012

RC Review-Krásní mrtví 2 Arizona

Série: Krásní mrtví
Autor: Eden Maguire
Díl: 2.
Počet stran: 269
Nakladatelství: Fragment 
Překlad: Edita Drozdová
Rok vydání: 2011
Počet kapitol: 11

Anotace:
Je to už skoro rok, co se Arizona utopila v Hartmannově jezeře. Podle všeho (a všech) to byla sebevražda… Opravdu? Opravdu by se ta silná, sebevědomá Arizona, suverénní, nepřístupná kráska z ellertonské střední školy utopila v jezeře? Darina musí Arizoně pomoci stejně, jako pomohla Jonasovi. Ale neviditelná křídla tlučou, Krásným mrtvým hrozí nebezpečí a čas běží…

Obrázek o knize:
S druhým dílem se přesouváme od Jonasova případu k Arizoně. Jonas nás v minulém dílu opustil po rozřešení jeho vraždy. Tento díl je podle mě mnohem napínavější, protože v dílu prvním se zůstalo vždy jen u Jonasova vyšetřování.Teď je to pro Darinu i ostatní mnohem složitější. Dějí se různé selhání a zvraty, takže jsem si u knihy nebyla moc jistá , jestli to Darina opravdu zvládne včas vyšetřit. Jen vám mohu říct, že druhý díl byl pro mě mnohem lepší než první :).

Děj knihy:
Po očekávaném odchodu Jonase se Darina vrhla na dalšího nástupce Arizonu. Od její smrti se všichni domnívají, že to byla sebevražda. Darina si to ovšem nemyslí! Ví, že by tak sebevědomá dívka jako Arizona neskočila a neutopila by se jen tak v jezeře.
...
 Darina se proto zas plně pustí do rozřešování. Jenže Darina byla odehnána o krasných mrtvých s podmínkou: zjisti jak Arizona zemřela a do té doby se navracej. Stejně se tvrdohlavá Darina s krásnými mrtvými stýká. Darině vyšetřování nejde zas tak po másle. Teď se bojí jediného, že selže. Dokáže včas vyřešit záludnou vraždu...... nebo snad sebevraždu?

Hodnocení: 
Jak už jsem psala nahoře, druhý díl se mi líbil mnohem více než první. Mám k tomuto rozhodnutím mnoho důvodu. Třeba samotná Darina byla v minulém díle pořád smutná z Phoenixe, ale teď už s tím byla více smířená. Teď si dám od série na chviličku pauzu a vrhnu se na ní třeba za 2 měsíce dál :). Zatím  se mi série zamlouvá a určitě bych ji jednou chtěla dočíst. Kdo ještě knihu nečetl, tak tomu to velmi doporučuji! Je to oddychová série od velkých bichlí a nezabere moc dnů čtení :)



Žádné komentáře:

Okomentovat