pondělí 4. února 2013

30 day book challenge- Day 02


Day 02- Neoblíbená kniha

Největší obrázek výrobku Můj milý deníčku – Kluci, škola a další šílenostiKniha: Můj milý deníčku 1- Kluci, škola a další šílenosti
Autor: Jim Benton
Nakladatelství: Fragment
Anotace:
Jmenuju se Jamie a chodím na druhý stupeň základky. Píšu si deník. Proč? Někdy jen tak a občas si to o zapsání prostě říká! Ve škole se dějou věci k neuvěření a čas od času mám pocit, že se všichni kolem zbláznili - rodiče, učitelé i moje kamarádky. 
Všechno v mém deníku je rozhodně pravda... nebo aspoň natolik pravda, jak je zrovna třeba.

Já jsem se ani moc nerozhodovala, jakou knihu mám do tohoto příspěvku vybrat, věděla jsem to už předem. Za znelíbení knihy může nejspíše můj věk.Zkrátka, jsem na knihu moc stará. Já jsem četla knížku v létě a chtěla jsem si oddechnout, jenže toto byl už moc velký oddech :D. Asi se nemám čemu divit, kniha je totiž určená pro děti od 9 let. Kdyby mi bylo méně let, možná by se mi kniha líbila, bohužel ale nemám časostroj. Myslím si, že pokud máte menší sourozence, tak by se jim knížka líbit mohla.

Žádné komentáře:

Okomentovat