sobota 9. března 2013

RC Review- Stefanovy deníky 4- Stopy minulosti

Největší obrázek výrobku Upíří deníky – Stefanovy deníky: Stopy minulostiKniha: Upíří deníky- Stefanovy deníky 4- Stopy minulosti
Autor: L.J. Smith
Překlad: Milena Hordinová
Nakladatelství: Fragment
Počet stran: 240
Rok vydání: 2012
Počet kapitol: 19
Anotace:
Uběhlo dvacet let a Stefan se přestěhoval do Anglie. Jeho poklidný život na statku na venkově přeruší zprávy o vraždách v Londýně. Pachatelem je podle novinářů Jack Rozparovač, ale Stefan si je jistý, že jde o dílo upírů. Rozhodne se vraha vypátrat a zabránit dalším zločinům. Stefanovi i Damonovi hrozí nebezpečí, znovu je dostihla minulost...



Obrázek o knize:
A jsou tu Stefanovy deníky! Tentokrát čtvrtý díl. U minulé recenze ( na Stefanovy deníky 3 ) jsem psala, že je to poslední díl. Naštěstí jsem se zmýlila a vyšly další dva díly ( což je samozřejmě super! :) ). Opět se posouváme v časové přímce dál k přítomnosti, čili v prvním dílu jsme byli v 19. století, konkretně v roku 1863 a v tomto díle už jsme v 20.století, takže se posouváme čím dál blíže k upířím deníkům.

Děj:
Ve čtvrtém dílu se upíří bratří opět odloučí. Stefan si jde dále za svým snem, být šťastný a mít hezký život, ale Damon se opět svému bratrovi pomstít, za to že je upír. Ale zpět ke Stefanovi. Stefan se přestěhuje do Anglie na poklidný statek a doufá v poklidný život. Jenže zjistí, že v Londýně se stal zločin. Někdo spáchá vraždu. Stefan si myslí, že vše vytvořil Damon , a tak se po něm rozhodne pátrat. V Londýně se seznámí s dívkou jménem Violet, která hledá svou nezvěstnou sestru Coru. Když se Damon z čistajasna objeví, Stefan se ho snaží  prokouknout v tom, že zavraždil nevinné oběti. Jenže co, když to byl někdo jiný než Damon? Někdo, kdo chce oběma bratrům ublížit...


Hodnocení:
Čtvrtý díl se mi zdál ze všech dílu, co jsem četla nejlepší ( i když jsem ho četla ,,trochu" déle, než jsem počítala :D) Ale stále mi příjde děj stejný. Stefan chce žít šťastně, něco se stane, Stafan začne pátrat, najde si novou přítelkyni, narazí na Damona, všechno se na sebe nakupí a nakonec velký hapyend... no spíše ,,sadlyend" , protože zatím ve všech dílech kniha končila spíše špatně, než dobře.Ale i přes toto jsem si sérii moc oblíbila a hodlám pokračovat v Stefanových denících  a začít i v Upířích denících.


Děkuji nakladatelství Fragment za poskytnutí recenzního výtisku.
 Knihu si můžete objednat Zde.


Žádné komentáře:

Okomentovat